جمعه, 7 مهر 1402
صفحه اصلی
اخبار
پژوهش
پژوهش- مقالات
پژوهش- معرفت
کتاب
آموزش
چند رسانه ای
درباره ما
ائین نامه ها
معرفی بخشها
دسترسی سریع
سخن روز
دارالقرآن الکریم
مسابقات قرآنی
منابع
آئین نامه ها
شورای اقامه نماز
مدیریتی مهارتها و توانمندیها
پیوندها
مدیریتی ارتباط با ما
صفحه اصلی
اخبار
پژوهش
پژوهش- مقالات
پژوهش- معرفت
کتاب
آموزش
چند رسانه ای
درباره ما
ائین نامه ها
معرفی بخشها
دسترسی سریع
سخن روز
دارالقرآن الکریم
مسابقات قرآنی
منابع
آئین نامه ها
شورای اقامه نماز
مدیریتی مهارتها و توانمندیها
پیوندها
مدیریتی ارتباط با ما
دوره آموزشی «روان شناسی تبلیغ»؛ حجت الاسلام دكتر هادی
تبلیغ و پیام رسانی، یکی ازموضوعات مهم در دانش روان شناسی اجتماعی است. از جمله موضوعاتی که از زمان ارسطو بدان پرداخته اند، بحث متقاعد سازی است. این امر، توجه روزافزون روان شناسان اجتماعی را به خود جلب کرده است. در فرایند تبلیغ و متقاعد سازی، عوامل مختلفی چون: منبع ارسال پیام، محتوای پیام، چگونگی ارسال آن و شرایط مخاطبان دخالت دارند؛ از این رو در امر تبلیغات اسلامی هم لازم است به صورت سازمانی به این امر توجه شود؛ زیرا انجام تبلیغ به صورت سازمانی اثربخشی بیش تری دارد. این دوره با هدف توانمند سازی روحانیون و امامان جماعت صنعت نفت، به همت معاونت آموزش دفتر ارتباطات حوزوی وزارت نفت، طراحی و اجرا شده است.
جلسه اول
جلسه دوم
جلسه سوم
جلسه چهارم
جلسه پنجم
جلسه ششم
جلسه هفتم
جلسه هشتم
جلسه نهم
جلسه دهم
جلسه یازدهم
جلسه دوازدهم
جلسه سیزدهم
جلسه چهاردهم
امتیاز
 : 
۰
 | 
مجموع
 : 
۰
برچسب ها
عکس روز[~cls=~]
آخرین بروزرسانی سایت : 1402/06/28 13:38
آمار بازدید سایت :
14157
V6.1.3.0